وبسایت "نشنال اینترست" در گزارشی سلاح های پیشرفته ای را که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند، معرفی کرده است.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت "نشنال اینترست" در گزارشی نوشت: اطلاعیه های اخیر در خصوص تحویل سامانه ضد موشکی اس 300 روسیه به ایران لرزه بر تن دولت های غربی و رژیم صهیونیستی انداخته است. روسیه قرار است بر اساس قرارداد سال 2007 این کشور با ایران، 5 سامانه از این موشک را به ایران تحویل دهد. تحویل این سامانه ها قرار است تا 18 ماه آینده آغاز شود.

بر اساس این گزارش، ایران با استفاده از سامانه "اس300" می تواند از حریم هوایی خود در مقابل اقدامات خصمانه دفاع کند.  نشنال اینترست مدعی شد به دلیل بی اعتمادی غرب به ایران در استفاده از این سلاح ها در سوریه و عراق، روسیه تنها کشوری است که مایل به فروش سلاح های خود به تهران است. در این گزارش آمده است ایران ممکن است 5 سلاح زیر را از روسیه خریداری کند:   

1. تانک تی-90: ارتش ایران پیش از انقلاب اسلامی بیش از 2000 تانک مدرن داشت. اما در حال حاضر این تانکها فرسوده شده اند. خرید حدود هزار تانک تی-90 می تواند به بازسازی ناوگان تانک این کشور کمک کند. این تانکها جدید ترین تانک ارتش روسیه هستند که تولید آن از سال 1995 آغاز شد.

نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر

2. جنگنده چند منظوره سوخو-35: ناوگان هوایی ایران نیازمند تجهیزات مدرن است. سوخو 35 یک جنگنده تک کابینه با قابلیت مانور بالاست. بدنه این جنگنده از تیتانیوم است تا بتواند تسلیحات بیشتری حمل کند.

نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر

3. کشتی نیروبر "ایوان گرن": این کشتی نیروبر توانایی حمل سیزده تانک 60تنی یا 36 نفربر زرهی و بیش از 300 سرباز را دارد. این کشتی می تواند به ارتقای نیروی دریایی ایران کمک کند.

نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر

4. موشک های بالستیک کوتاه برد اسکاندر: ایران در حال حاضر موشک های بالستیک دارد؛ اما استفاده از موشک های کوتاه برد می تواند برای این کشور بسیار مفید باشد. موشک های اسکاندر می توانند سایت های موشکی، فرودگاه ها و دیگر اهداف نظامی را هدف قرار دهند. 
نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر

5. موشک ضد کشتی کلاب: به ادعای این وبسایت، خرید این نوع موشک به ایران امکان می دهد حمل و نقل خارجی را تهدید و تنگه هرمز را مسدود کند. نسل جدید موشک های روسیه سریعتر و دقیق تر است و قابلیت پرتاب از سکوهای استتار شده را دارد.


سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند ...

www.yjc.ir/.../5-سلاح-پیشرفته-ای-که-ایران-مایل-است-از-روسیه-خریدار...
۷ ساعت پیش - وبسایت "نشنال اینترست" در گزارشی سلاح های پیشرفته ای را که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند، معرفی کرده است.

۵ سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند+ ...

www.ghatar.com/.../۵-سلاح-پیشرفته-ای-که-ایران-مایل-است-از-روسیه-خ...
۳ ساعت پیش - وبسایت “نشنال اینترست” در گزارشی سلاح های پیشرفته ای را که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند، معرفی کرده است.

نشنال اینترست: ۵ سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است ... - خانه

jordannews.ir/نشنال-اینترست-۵-سلاح-پیشرفته-ای-که-ایرا/
۶ ساعت پیش - نشنال اینترست: ۵ سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر. انتشار: یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۰۸:۳۳:۰۲ |. کد خبر: ...

5 سلاح روسی که ایران تمایل به خریدشان دارد - خبریست

www.khabarist.com/e/2466503
۳ ساعت پیش - 5 سلاح روسی که ایران تمایل به خریدشان دارد. منبع خبر: .... 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر الف - 1 ساعت قبل.

آخرین خبرهای پایگاه خبری الف - خبر پارسی جو

parsijoo.ir/khabar/tag/پایگاه-خبری-الف
ملاقات با دروازه بانی که گیر روس ها افتاده/حقیقی: به هر قیمتی که شده از روبین کازان می روم ... ۵ سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند+تصاویر.

خبری که غرب را لرزاند/ ایران به دنبال 5 سلاح پیشرفته روسی ...

www.khatebartar.com/.../خبری-که-غرب-را-لرزاند-ایران-به-دنبال-5-سلاح...
۸ ساعت پیش - اما سامانه دفاع موشکی تنها چیزی نیست که ایران به دنبال آن است...» ... عنوان "پنج سلاح که ایران خواهان خرید آن از روسیه است" با اشاره به قرارداد خرید سامانه ... باقی خواهد ماند که در آینده قابل پیش بینی، مایل به فروش تسلیحات به ایران خواهد بود. ... ایران سابقه ای طولانی در استفاده از موشک های ضد کشتی در خلیج فارس دارد.

ایسنا - 5 سلاح روسی که ایران تمایل به خریدشان دارد

www.isna.ir/fa/news/.../5-سلاح-روسی-که-ایرانمایل-به-خریدشان-دارد
۳ ساعت پیش - مسکو قرار است به‌زودی این سامانه موشکی زمین به هوای دوربرد را به ایران منتقل کند ... از مرزهای خود دفاع کند اما این تنها سلاحی نیست که ایران خواهان دستیابی به آن است. ... قدرتمند روسی پرداخته است که از نظر این نشریه، ایران مایل به خرید آن‌هاست: ... موشکی‌اش ادامه داده و پیشرفت‌های زیادی نیز در این زمینه به دست آورده است.

سلاح‌های روسی که ایران تمایل به خرید دارد کدامند؟

iruni.ir/news/43396
به نوشته نشریه نشنال اینترست، انتشار این خبر که روسیه به‌زودی تحویل سامانه ... مسکو قرار است به‌زودی این سامانه موشکی زمین به هوای دوربرد را به ایران منتقل کند که ... سلاح قدرتمند روسی پرداخته است که از نظر این نشریه، ایران مایل به خرید آن‌هاست: ... و توانایی موشکی‌اش ادامه داده و پیشرفت‌های زیادی نیز در این زمینه به دست آورده است.

نیروی هوایی امارات در کمتر از 3 هفته نیروی هوایی ایران را ...

www.entekhab.ir/fa/news/62041
نیروی هوایی امارات به حدی قوی است که نیرو هوایی مصر را می تواند شکست دهد و از نظر ... دولت امارات توانایی انجام حمله ای جسورانه به ایران و متعاقبا نابودی ارتش ایران را در هوا .... میگهای 21 و 23و 25 که از روسیه خریداری شده بغیر از میگ 25 بقیه از تکنولوژی .... در جنگ سلاح و سطح پیشرفته بودنش مهمه و خیلی مهم، در جنگ شرایط جغرافیائی ...

هواپیماهای نیروی هوایی

khh090990.blogfa.com/
اما مسئله بک فایر های ایرانی به زمانی باز می گردد که روسیه سعی داشت تعدادی از بک فایر ... آیا ممکن است این تعداد بمب افکن سنگین صرفا خریداری شده و در آشیانه های زیر .... F-14 به عنوان پایه ای ترین هواپیمای رهگیر نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران نه ... از 120 مایل، نسبت به تعدادی که آمریکا می تواند در شرایط جنگی وارد نبرد کند ...

پیشخوان خبری | رابین هوشمند سیستم

rabinsofts.ir/پیشخوان-خبری/
مایکروسافت با PowerPoint Designer ارائه ها را جذاب تر می کند ... نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر آبان ۲۴, ...

دانشکده دندانپزشکی - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ...

news.kmu.ac.ir/App_Web/(Guest)/News/List.aspx?DepartmentID=19
نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + ... دکتر مهدیه الهی قمشه ای در جمع اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشکده دندانپزشکی ...

پنج سلاح روسی که ایران مایل به خرید آنهاست + تصاویر

irannews24.ir/.../پنج-سلاح-روسی-که-ایران-مایل-به-خرید-آنهاست-تصاوی...
۲ ساعت پیش - اقدامی که مورد انتقاد شدید کشورهای غربی و اسرائیل قرار گرفته است. ... پنج سلاح روسی که ایران مایل به خرید آنهاست + تصاویر ... این سامانه موشکی می تواند چهار موشک را حمل کند و می تواند به وسیله کشتی، قطار و یا حتی به وسیلخ حمل و نقل جاده ای ... این تانک قابلیت انهدام هدف از فاصله ای بیش از چهار هزار متر را می دهد.

مقام روس: روسیه فروش انواع تسلیحات دریایی را به ایران ...

www.khabaronline.ir/detail/432995/World/3489
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: روسیه آماده است تا تسلیحات دریایی را به ایران صادر کند. ... به گزارش روز شنبه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار که مسائل مهم امنیتی ... ارتش روسیه به پیشرفته ترین نسخه موشک های راهبردی « یارس » مجهز می ... و زمان لغو تحریم با فروش سلاح۰۰۰۰ واقعا ایران نیازی به سلاح روسی نداره چون ...

بین الملل - پیگیرنیوز -

peygirnews.ir/tag/بین%20الملل/
نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر. خبرگزاری: ... فیورینا: رئیس جمهور آمریکا شوم توافق هسته ای را دور می اندازم.

سرباز پارسی - جدیدترین موشکهای روسی در خدمت ایران و چین

www.morningstar.blogfa.com/cat-11.aspx
پیش از این، دو نوع از تسلیحات هسته ای در کلاهک موشکهای قاره پیما به کار گرفته می شد. ... گزارشات مسجل شدهء جاسوسان نظامی ایالات متحده حاکی از آن است که چین، حداقل 12 ... «ازدیاد این گونه سلاح های دفاع هوایی پیشرفته، یکی از دلائل توسعهء جنگنده های ... Sunburn با سرعتی بیش از 1500 مایل بر ساعت پرواز می کند و به کلاهک هسته ای با ...

وزیر خارجه عراق: اطلاعاتی مبنی بر حمله احتمالی به فرانسه ...

www.rahefarda.com › اخبار بین الملل
۴ ساعت پیش - وزیر خارجه عراق: اطلاعاتی مبنی بر حمله احتمالی به فرانسه، ایران و آمریکا ... 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر.

روابط ایران و روسیه پس از توافق هسته‌ای راهبردی نمی‌شود

www.irdiplomacy.ir/.../روابط+ایران+و+روسیه+پس+از+توافق+هسته‌ای+را...
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امکان توافق هسته ای میان ایران و شش قدرت جهانی، این شرایط جدید را ... با تمام این شرایط، ایران همواره تلاش کرده است تا ابتکاراتی را در روابط با روسیه ارائه کند که عنصر ایرانی را ... عموماً رؤسای جمهور روسیه در شرایط عادی مایل به سفر به ایران در قالب ... روسیه به مراتب از یک ایران مجهز به سلاح هسته ای خطرناک تر است".

برگزاری یادواره های شهدا، گرفتن عبرت از تاریخ و جلوگیری ...

abbi.ir/.../++برگزاری+یادواره+های+شهدا،+گرفتن+عبرت+از+تاریخ+و+جل...
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر ... به گزارش اساتید برتر به نقل از بام ایران خبر، سردار علی فضلی در ...

دولت به سیل زدگان رسیدگی کند - باشگاه خبرنگاران شباب

shababpress.ir/دولت-به-سیل‎زدگان-رسیدگی-کند/
۷ ساعت پیش - دولت به سیل زدگان رسیدگی کند. تاریخ انتشار ... نشنال اینترست: ۵ سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر...نشنال ...

شوق پرواز - مشخصات کامل جنگنده های موجود در ایران

shogh0parvaz.blogfa.com/category/1
هواپیمای جنگنده صاعقه ۱۰ تا ۱۵ درصد بزرگ‌تر شده هواپیماهای اف-۵ است که دو سکان ... جز اندک مواردی از میگهای 29 روسی و سوخوی 25 که اخیرا خریداری شده اند جنگنده مناسب دیگری به ... تصویر جنگده امریکایی اف/ای 18 متعلق به نیروی هوایی کانادا ..... خط کنترل آتش این رادار پیشرفته تا محدوده ۱۲۰ کیلومتری (حدود ۶۵ مایل) اطراف خود را به ...

پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام زاده اسماعیل علیه السلام

astan212.ir/
امام علی علیه السلام: مَا أَکْثَـرَ اَلْعِبـَرَ وَ أَقَـلَّ اَلاِعْتِبَـارَ چه بسیار است پنـدها و چه اندکاند، ... دادن داعش · سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر ...

گزارشی از دفاع هوایی ایران - وبلاگ تسلیحات و تجهیزات ...

www.all--in--one.blogfa.com/cat-46.aspx
در دهه ی 1970، ایران هواپیماهای بسیار پیشرفته ای را خریداری کرد. ... ایالات متحده سعی کرد به نحوی با فروش سلاح و قطعات هواپیماهای جنگنده به ایران نزدیک شود) .... وزیر دفاع روسیه رسانده است که مایل است سیستم های ضدموشک S-300 را خریداری کند.

سلام نظامی ایران و روسیه در راند پایانی مذاکرات هسته‌ای - فارس

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940420001075
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این موضوع درحالیست که روابط نظامی ایران و روسیه در طول چند دهه -خصوصا در سالهای ... به میزان معرفی این سلاح توسط نیروی دریایی سپاه انعکاس نداشته است. ... خریداری و استفاده از تانک T72 در واقع بر مبنای مصلحت های دفاعی در سالهای .... نشان داده که نه تنها از پا نخواهد نشست بلکه به پیشرفتهای وسیعی نیز در عرصه ...

"اژدر پیشرفته والفجر" به تولید انبوه رسید+فیلم و تصویر ...

www.noorsan.com › آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۵ سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر ... سردار دهقان در تشریح این اژدر بومی اظهار داشت : اژدر پیشرفته “والفجر” با ...

آخرین اخبار روسیه - 1 - ویکی‌پی‌جی

www.wikipg.com/news_tag/روسیه
5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر ... سلاح های پیشرفته ای را که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند، معرفی ...

ایا نیروی هوایی ایران MIG-31 و Su-27 دارد؟! [بایگانی] - سایت ...

www.aerospacetalk.ir › ... › متفرقه درباره نیروی هوایی
۷ مهر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - 68پست - ‏44 نویسنده
انهم روسیه ای که هیچ گاه بیش از 50 فروند هواپیما به ایران نفروخته است. ... در صورتی که همین پیشرفت هایی که ما داشتیم رو به نوعی دارند روش سرپوش میزارن. ... اما یک سود هم دارد و این است که نیروی هوایی هم با سلاحهای غربی و هم با شرقی ... ما که یا میل به خرید جنگنده ندارد و یا اگر دارد مجبور است از روسیه خریداری کند.

ارسال سلاح برای ایران - مرجع انواع سلاحهای پدافندی

pda88.persianblog.ir/post/3/
۱۶ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - روسیه در حال فروش سیستم های دفاع هوایی پیشرفته به ایران است. ... این قطعات شامل سلاحهایی می شود که تهران ازآنها برای ساخت سلاح در داخل ایران استفاده می کند. ... S-300 پیشرفته دارای برد بین 3 تا 92 مایل است و LGLA نیز بردی بین 30 ... قیمت 800 میلیون دلار برای ساخت رآکتورهای هسته ای درایران امضا کرده اند.

روسیه در یمن منافعی ندارد - دیپلمات

thediplomat.ir/245
این که سیاست روسیه در یمن بر چه اصولی است و موضع روس ها در قبال طرف های ... اما در زمینه تسلیحات پیشرفته همچنان وابسته به دنیای خارج هستند که خرید هواپیماهای بدون ... به همان اندازه که مسکو از ارتباط با کشورهای عربی استقبال می کند، نگران نفوذ بیش ... که عربستان سعودی به کمک پاکستان به ساخت سلاح های هسته ای هم دست بزند.

باشگاه اندیشه › روس ها یکی به نعل و دوتا به میخ می زنند

www.bashgah.net/fa/content/show/51294
پروژه ای که روس ها سال هاست با بهانه های گوناگون از اتمام آن خوددار ی کرده اند. ... سازمان ملل، روسیه و چین از مواضع اوباما در تأکید بر جلوگیری از گسترش سلاح های اتمی ... کشور ایران مایل است مواد شکاف پذیر را از آمریکا خریداری کند و نسبت به ملاقات ... جدید علیه ایران نزاع دیرین هسته ای را حل نخواهد کرد و «لازم است برای پیشرفت در کار ...

اس300، معادلات را به نفع ایران تغییر می‌دهد - - سایت خبری ...

https://tabnak.com/fa/mobile/.../اس300-معادلات-را-به-نفع-ایران-تغییر-می‌ده...
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس300، موازنه قوا را به نفع ایران تغییر می‌دهداس300، موازنه قوا را به نفع ایران ... سیلی هنگامی که روسیه ممنوعیت تحویل موشکهای اس سیصد را به ایران لغو کرد. این در حالی است که این موشک ها جلوی هر حمله هوایی احتمالی اسرائیل را به ... و ایران از بلند پروازی های خود در تولید سلاح هسته ای - حتی اگر به صورت موقت- دست ...

تلاش های پایانی طرف ها برای حصول توافق نامه درباره مسایل ...

persian.cri.cn/921/2015/07/10/1s154195.htm
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرف های مذاکره کننده مسایل هسته ای ایران روز پنجشنبه نهم جولای برای حصول هرچه ... که روسیه طرفدار آن است که منع فروش سلاح ها به ایران را هرچه زودتر لغو کند. ... با همتای چینی خود درباره پیشرفت های جدید مذاکرات مسئله هسته ای ایران با وزیر ... همچنین گفت: چین مایل است برای پیشبرد هرچه زودتر به تصویب رساندن ...

دانستنیها - تحلیلات نظامی

www.khabarneghar.blogfa.com/cat-16.aspx
به عنوان مثال رده بندی زیر که ایران در رتبه 12 قرار دارد به جز نیرو و تجهیزات و ادوات ..... نقطه قوت روسیه در این زمینه که سلاح‌های پیشرفته و هسته‌ای آن است متمرکز شده. ..... البته عربستان به غیر از آمریکا از کشورهای دیگر نیز خرید می کند به عنوان مثال .... هر چند که اسرائیل از کلاهک اتمی برخوردار است و تجهیزات نظامی پیشرفته ای را از ...

اتفاقات نیروی های هوایی از 47 سال پیش +قرارداد های شاه ...

www.centralclubs.com/topic-t91897.html
۴ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ایران به آمریکا اطلاع داد که مایل به سفارش مجموعه ای از سلاحهای مختلف برای دوازده ناو خریداری شده است . ... پیشنهاد میشود که در عوض این هواپیما ها 31 فروند F-4E خریداری کند ... با خطر روبروست ، ایران 270 فروند از این موشک که پیشرفته ترین نوع خود .... شاه مقدار قابل توجه ای سلاح سنگین از قرار زیر به ایران فروخته است

پایگاه خبری صنعت برق - برق نیوز BarghNews

barghnews.com/
روسیه از دو سال گذشته در پی ورود به بازار تولید برق ایران است. .... نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر.

روزنامه جهان صنعت

www.jahanesanat.ir/
روزنامه جهان صنعت - روزنامه اقتصادی صبح ایران - صاحب امتیاز و مدیر مسوول: ... نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + ...

وضعیت نیروی هوایی ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی

taslihat.persianblog.ir/page/108
در دهه ی 1970، ایران هواپیماهای بسیار پیشرفته ای را خریداری کرد. ... ایالات متحده سعی کرد به نحوی با فروش سلاح و قطعات هواپیماهای جنگنده به ایران نزدیک شود) .... وزیر دفاع روسیه رسانده است که مایل است سیستم های ضدموشک S-300 را خریداری کند.

آیا چین به ایران جنگنده پیشرفته می فروشد؟ +عکس - مشرق ...

www.mashreghnews.ir/.../آیا-چین-به-ایران-جنگنده-پیشرفته-می-فروش...
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در متن انگلیسی زبان این گزارش به منبع این خبر اشاره ای نشده است. ... و با وجود اینکه چین در گذشته نیز به ایران سلاح فروخته است ولی فروش .... رو هم صاعقه کار کنند بهتره تا خرید جنگنده هایی که در ایران زیر ساخت ندارند و فقط هزینه داره .... درباره بالگرد کا 52 و میل 28 هم باید یادآور شوم که هم آمریکا و هم روسیه از چند ...

تخلیه ایستگاه راه آهن در روسیه - تیتر24 - Titr24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID=wAnHixXjoGx7CA...
۳ ساعت پیش - پلیس روسیه، ایستگاه راه آهن شهر "کی مو روو" را به دلیل مشاهده کیفی ... 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر.

خطرناک ترین سلاح های روسیه برای نابودی د-العالم|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=خطرناک-ترین-سلاحای-روسیه-برای...د...
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطرناک ترین سلاح های روسیه برای نابودی د-العالم|خبر پو,مرجع اخبار و ... 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر.

جدیدترین و پیشرفته ترین موشک روسی به خدمت ایران درآمد

www.cloob.com/.../جدیدترین_و_پیشرفته_ترین_موشک_روسی_به_خد...
۱۲ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - این نگرانی نیز بی دلیل نبوده است زیرا هنگامی که تسلیحات جدید ایالات ... که در آنها به خطر جدی تولید موشک بالستیک بین قاره ای روسیه موسوم به TOPOL-M اشاره شده است. ... «ازدیاد این گونه سلاح های دفاع هوایی پیشرفته، یکی از دلائل توسعهء ... از 1500 مایل بر ساعت پرواز می کند و به کلاهک هسته ای با قدرت تخریبی ...

1000 نیروی ایران برای جنگ زمینی وارد سوریه شدند | عمارنامه

www.ammarname.ir/node/138919
یک خبرگزاری روس مدعی شد نیروهای ایرانی و نظامیان سوری، بزودی عملیات بازپسگیری شهر ... 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر.

جنگنده های خریداری شده توسط جمهوری اسلامی ایران بعدازانقلاب ...

oghaban.blogfa.com/post/21
سوخو ۲۵ را می توان همتای روسی هواپیمای « آ -۱۰» ایلات متحده دانست. ... نفره برای مسیرهای کوتاه ساخته شده ولی هر گاه که دست به کار شود جهنمی از آتش بپا می کند که ... آن به عنوان هواپیمایی که بسیار ضعیف ,برد محدود ,و عدم داشتن تسلیحات پیشرفته یا ... اما اصل این قضیه این است که این هواپیما هم مانند تمامی هواپیما های دنیا بی نقص نبوده و ...

تسلیحات سبک ایران

firearm.blogfa.com/
به طور کلی این سلاح در دو مدل ارائه شده است که در مدل اول گلوله ها به صورت دستی و ... و ۲۰ میلی متری که در بالا آمده است می تواند تا حدی به شما کمک کند تا متوجه شوید که .... واین باعث شده که کلت های ایرانی همانند کلت های آلمانی و روسی وفرانسوی الهاماتی از ... مسلح در زمینه ساخت سلاح های سبک و سنگین پیشرفتهای چشمگیری داشته است .

هواپیما هایی که ایران می خواهد از روسیه بخرد | مجله خبری دیکاوو

www.dikavo.com/هواپیما-هایی-که-ایران-می-خواهد-از-روسیه/
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین گزارشاتی از تمایل ایران برای خرید سوخو-۳۰ منتشر شده است. ... خودشان تحت لیسانس سوخو تولید می کنند که نام آنها سوخو-۳۰ ام کا آی است و مخصوص ... فرمود: اگر روسیه شرایط مالی خوبی را پیشنهاد دهد بسیاری از ایرلاین ها مایل به خرید این هواپیما خواهند بود. ... ۵ سلاح پیشرفته ایران که آمریکا از آن ها وحشت دارد.

جنگنده نیمه سنگین برگ برنده ایران خواهد بود/فعلا 800km ...

www.military.irMilitary.ir › News Section - بخش خبر › اخبار صفحه اول
۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 15پست - ‏6 نویسنده
زمانی که چینی ها مایل به فروش یا مونتاژ جنگنده در ایران بودند و می توانست لایسنس جنگنده ای مانند جی8 را خریداری کرده و آن را در داخل مونتاژ کند تا اینکه ... پیشنهاد فروش میراژ اف1 به ایران به زمانی مربوط است که بازار عراق از ... ایران باشد خارج نماییم کاری که با بعضی سلاحهای روسی انجام شد مثلا زیردریایی کیلو.

برگ‌های برنده و واکنش سهمگین ایران به حمله احتمالی آمریکا

zionism.pchi.ir/show.php?page=contents&id=5570
این در حالی است که روزانه 15 میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور می‌کند و بنابراین ... و آن هم به وسیله سلاح‌های غیر کلاسیک حمله کند همچنانکه " ایران قادر است در دقیقه ... ایران در حمله احتمالی آمریکا به اسرائیل به تهران، به موشک‌های پیشرفته روسی ... این به فن‌آوری پیشرفته‌ای می‌پردازیم که ایران را قادر ساخته است تا قدرتی نظامی در ...

خلاصه رسانه‌های کشور - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/onnet
در این میان، یکی از مباحثی که در برخی تحلیل ها به چشم می خورد، این است که آیا غرب و به ویژه ... خواسته در مورد اتفاقات اخیر کمتر مصاحبه کنند تا حاشیه ها بیشتر نشود. ..... نشنال اینترست: 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری

محتوای اسناد دیپلماتیک افشا شده آمریکا - ویکی‌پدیا، دانشنامه ...

https://fa.wikipedia.org/wiki/محتوای_اسناد_دیپلماتیک_افشا_شده_آمریکا
این موشک‌ها که از نوع بی‌ام ۲۵ ان طراحی شده‌اند گستره‌ای بیش از ۲،۰۰۰ مایل (۳،۲۰۰ کیلومتر) ... را تحمل کند، و سامانهٔ هدایت موشک قدیمی و منسوخ است و اجازهٔ راهنمایی دقیق را نمی‌دهد. ... از نظر روسیه غیرممکن است که ایران بتواند یک سلاح هسته‌ای را بر روی موشک‌های ... اسناد ویکی‌لیکس همچنین نشان می‌دهد که دیگان طرح حمله به تاسیسات هسته ای ...

پوتین می‌خواهد پیامی به غرب دهـد/ روس‌ها رقابت بر سر بـازار ...

khordadnews.ir/print.php?id=130836
از نظر روسیه، توافق موقتی که اوایل این ماه در لوزان سویس میان ایران و قدرت های دنیا ... همان چیزی است که برای رفع ممنوعیت صادرات سیستم موشکی پیشرفته اس سیصد ... های بالستیک با برد بیش از صد و پنجاه کیلومتر(نود و سه مایل) طراحی شده است. ... فروش سلاح روسیه در سال 2014 هشت میلیارد و چهارصد و شصت میلیون دلار بود که در ...