در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش "ژنرال‌های ایرانی" را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  "اشتون کارتر"  وزیر دفاع آمریکا اخیرا اظهاراتی ضد ایرانی مبنی بر اقدام نظامی ضد کشورمان  را مطرح کرده که با واکنش  "ژنرال‌های ایرانی" مواجه شده است.


یکی از طلایه داران و ژنرال‌های پاسخگو به تهدیدات و لفاظی‌های آمریکایی‌ها سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون پاسخگوی لفاظی دو مقام نظامی ارشد آمریکا (ژنرال  "مارتین دمپسی" فرمانده سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا و  "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده) بوده است.



سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سال گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت  "شهدای قنیطره"  در پاسخ به سوال خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات ژنرال "مارتین دمپسی" وزیر دفاع وقت ایالات متحده درباره اقدام نظامی ضد ایران اظهار داشت: آمریکا اگر جرات و شهامت دارد حمله کند.



**سردار دهقان: ملت ایران مرعوب تهدیدات توخالی آمریکا نخواهد شد/"اشتون کارتر" از این به بعد عاقلانه‌تر و محتاط‌تر حرف بزند

 البته پاسخ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تنها به ژنرال "مارتین دمپسی"  ختم نشد؛ بلکه اظهارات "اشتون کارتر" هم واکنش "سردار دهقان" را در پی داشت.  سردار  سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع  مدیران و کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تداوم نا‌امنی، جنگ و خون ریزی در منطقه گفت : روزگاری آمریکا و ماشین جنگی آن، دارای اهمیت و تاثیری بود؛ لکن امروز حتی بچه‌های کوچه و خیابان هم تهدیدات و چنگ و دندان نشان دادن مسئولین نظامی آمریکا را به سخره می‌گیرند و آن را به مبارزه می‌طلبند.


 

پاسخ



"سردار دهقان" افزود: دیگر آمریکایی‌ها نمی‌توانند چهره کریه و زشت تجاوزکارانه خود را زیر لباس شعارهای فریبنده پنهان کنند، این پرده سالیانی است که فروافتاده و هیچ ملتی آمریکا را خیرخواه خود نمی‌داند . وزیر دفاع تاکید کرد: قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران صرفا برآمده از توان نظامی نیست، بلکه عزم و اراده مقابله با خوی متجاوز و ظالم نظام سلطه بوده که در آحاد مردم منطقه و جهان  تحت  استبداد وابسته و محروم مانده از حقوق اولیه انسانی است که سیلی  بنیان کن در مقابل نظام سلطه به راه انداخته و جمهوری اسلامی ایران این عزم و اراده را نمایندگی می‌کند .
 

وزیر دفاع  در ادامه اظهار داشت: تعجب از سیستم‌های اطلاعاتی پیچیده و به ظاهر قدرتمند و در همه جا حاضر آمریکاست که هنوز در فضای ذهنی ابرقدرتی خود مسائل را دریافت و تجزیه و تحلیل می‌کنند و با ذهن علیل خود، مسئولینشان را به مواضع غیر واقعی، غیر عقلایی و پرخاشگرانه می‌کشانند.
 

وی افزود: بهتر است وزیر دفاع آمریکا با  نگاهی به گذشته عملکرد خود در این موضع مسئولیتی، موضع‌گیری‌های قلدر مابانه خود را بررسی و من بعد عاقلانه‌تر و محتاط‌تر حرف بزند و آمریکا را دچار دردسرهای دیگری مشابه آنچه در سومالی، افغانستان، عراق و یمن گرفتار آن است نکند و به تحریک احساس کشورهای منطقه از موضع تحقیر نپردازد.

 
وزیر دفاع تصریح کرد: وی و همه آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران اسلامی  با پشتوانه عظیم مردمی و تجارب گرانسنگ خود در مقابله با تجاوزگری‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و همچنین همراهی تمام ملت‌های تحت ستم، هیچگاه مرعوب تهدیدات توخالی آن‌ها نخواهد شد .  وی افزود: مسیر مقاومت و مقابله با نظام سلطه و در راس آن آمریکا زنده است و هر روز مستحکم تر و قوی تر خواهد شد. "سردار دهقان" تاکید کرد: ایران اسلامی خواهان ثبات و امنیت منطقه بوده و تاکنون هزینه آن را  پرداخته است.
 

سخنان "سردار دهقان" نشان می‌دهد با گذشت بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران هیچگاه از تهدیدات آمریکایی‌ها نهراسیده و نه تنها نمی‌هراسد بلکه این لفاظی‌ها را جدی نمی‌گیرد. دومین نکته ای که در سخنان وزیر دفاع ایران وجود دارد این است که آیا واقعا نهادهای امنیتی آمریکا از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران (همچون توان موشکی) بی اطلاعند که کشورمان را به اقدام نظامی تهدید می‌کنند؟



لازم به توضیح است که پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس موشک‌های ایرانی هستند و هر زمان آمریکا در منطقه قصد جنگ افروز داشت باید نگران پایگاه‌های نظامی خود از جمله "شیندند" ، "العدید" ، "شیخ عیسی" و .... باشد.



**سرلشکر فیروزآبادی: وزیر دفاع آمریکا زیاده گویی کرده و خارج از اندازه خود حرف زده است

علاوه بر سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع، سردار سرلشکر "حسن فیروزآبادی" رییس ستاد کل نیروهای مسلح  هم به تهدیدات وزیر آمریکایی پاسخ داده است. " سرلشکر  فیروزآبادی"، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا  اظهار داشت: ایران اسلامی با هیچ یک از کشورهای همسایه خود اختلاف سرزمینی و منافع ملی ندارد و با تمام این کشورها نیز روابط دیپلماتیک دارد.



پاسخ



وی با بیان اینکه "وزیر دفاع آمریکا زیاده گویی کرده و خارج از اندازه خود حرف زده و منویات درونی خود را آشکار ساخته است"،  افزود: آمریکا و هم‌پیمانان کاخ سفید میل به مسلمان کشی دارند و تروریست‌های تکفیری و مسلمان‌کش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان و شمال آفریقا ظاهراً میل آنها را ارضا نکرده است لذا می‌خواهند کشورهای مسلمان را به جان هم بیاندازند. رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمنان اصلی ایران، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه انگیزی آنها است.


عضو شورایعالی امنیت ملی کشورمان  با اشاره به سیاست‌های خردمندانه و وحدت بخش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست ما درباره کشورهای همسایه و مسلمان؛ وحدت اسلامی، حفظ منافع مسلمین، استقلال و حاکمیت ملی همه آنها است. "سرلشکر فیروزآبادی" با تقبییح اظهارات اخیر  "اشتون کارتر"  خاطرنشان کرد: ما اطمینان داریم سخنان وزیر دفاع آمریکا از روی اطلاعات غلط و عدم درک صحیح از مسایل منطقه است و راه به جایی نخواهد برد.


نکته‌ای که در سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان وجود دارد اینکه راهبرد نظامی آمریکا در منطقه شکست خورده و امروز ایالات متحده آمریکا از قدرت ایران در منطقه غرب آسیا اطلاع ندارد و ضمنا ایران هیچگاه چشم داشتی به کشورهای همسایه نداشته است.


جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه فعالیت مخربی در منطقه ندارد و تلاش می‌‌کند تا با محور حمایت از صلح در منطقه غرب آسیا و دیپلماسی بین‌المللی و منطقه‌ای باعث جلوگیری از گسترش خشونت در منطقه شود و این موضوع بارها از سوی مقامات و مسئولین ایرانی مطرح شده و به عنوان موضع اصولی کشورمان  ارائه شده است.



اما یک سوال مطرح است که چرا وزیر دفاع آمریکا اصرار به گزینه نظامی دارد که هیچگاه ارتش ایالات متحده توان عملیاتی کردن آن را ندارد و اگر ارتش این کشور  این توانایی را داشت در دوران "جورج بوش" که قریب به 160 تا 200 هزار نیروی نظامی در منطقه غرب آسیا حضور داشت این کار را انجام می‌داد؛ نیروهای مسلح دست به ماشه هستند. 

پاسخ “ژنرال‌های ایرانی” به لفاظی “اشتون کارتر” + تصاویر

www.72aref.ir/?p=433488
۱ ساعت پیش - پاسخژنرال‌های ایرانیبه لفاظیاشتون کارتر” + تصاویر. در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش “ژنرال‌های ایرانی” را در پی داشته است.

پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر

www.lahzebelahze.ir/source/4828975/پاسخ--
واکنش پرویز پرستویی به اتفاقات فتیله ای ها · ضعف امنیتی برنامه های iOS از Android بیشتر است! ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر

monitor.shafaqna.com/FA/IR/2444158
پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر. در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش ژنرال‌های ایرانی را در پی داشته است. مطلب در سایت اصلی ...

پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر خانه

alvandweb.ir/پاسخ-ژنرال‌های-ایرانی-به-لفاظی-اش/
۳ ساعت پیش - در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش “ژنرال‌های ایرانی” را در پی داشته است. ادامه مطلب:پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + ...

پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" - انجمن یاران ...

forum.roq.ir/t46765
۲ ساعت پیش - "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا اخیرا اظهاراتی ضد ایرانی مبنی بر اقدام ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" ... تصویر عقیق شخصی.

پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر ...

shababpress.ir/پاسخ-ژنرال‌های-ایرانی-به-لفاظی-اش/
پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر به گزارش شباب پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش ...

پاسخ “ژنرال‌های ایرانی” به لفاظی “اشتون کارتر” + تصاویر ...

funkade.in/1-215/
۳ ساعت پیش - پاسخژنرال‌های ایرانیبه لفاظیاشتون کارتر” + تصاویر ... در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش "ژنرال‌های ایرانی" را در پی داشته است.

پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر

www.bestofday.ir/text-201511150531028803
۴ ساعت پیش - در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش 'ژنرال‌های ایرانی' را در پی داشته.

پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر

www.azarnewsonline.com › سیاسی
۳ ساعت پیش - پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر - در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش ژنرال‌های ایرانی را در پی داشته است.

پربیننده ترین اخبار امروز - titreno.ir | تیترنو

www.titreno.ir/fa/mostvisitedtoday
۳ ساعت پیش - پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر ... پرواز بندرعباس - تهران در شیراز به زمین نشست عصر ایران ۱۱ ساعت پیش [۱۵ بازدید].

دانشکده داروسازی - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ...

news.kmu.ac.ir/App_Web/(Guest)/News/List.aspx?DepartmentID=23
پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر ... جلسه پرسش و پاسخ در دانشکده داروسازی با حضور دکتر امیرحیدری رییس دانشکده،دکتر پورنامداری معاون ...

لاریجانی: گزارش قائم مقام وزارت کشور درباره مسائل اجتماعی ...

pajvak.com/.../لاریجانی-گزارش-قائم-مقام-وزارت-کشور-درباره-مسائل-اج...
۳۳ دقیقه پیش - 1-دامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

روزنامه ابتکار

www.ebtekarnews.com/
گاز ایران به چین صادر می‌شود · تحرک انتخاباتی ... توصیه‌های مهم «آیت‌الله مکارم‌» به اعضای ستاد اربعین ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

بلاگ اسکای - سرویس رایگان وبلاگ فارسی

www.blogsky.com/
بلاگ اسکای محیطی را به عنوان وبلاگ یا بلاگ در محدوده صفحات وب در اختیار شما می‌گذارد و شما با استفاده از این ... پاسخ ایران به لفاظی های اشتون. اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا اخیرا اظهاراتی ضد ایرانی مبنی بر اقدام نظامی ضد کشورمان را مطرح کرده که با واکنش "ژنرال‌های ایرانی" مواجه شده است. ... پاورپوینت فشرده سازی تصویر و فایل.

ورود به سایت سایپا www.saipacorp.com - خبر پو

khabarpu.com/p/car/www.saipacorp.com-سایت-سایپا.php
ورود به سایت سایپا www.saipacorp.com. ... پاسخ 'ژنرال‌های ایرانی' به لفاظی 'اشتون کارتر' + تصاویر · آخرین اخبار از حملات تروریستی پاریس: آمادگی وزارت دفاع ...

نامه‌ نگاری نوربخش درباره بابک زنجانی | LocalFa.ir

localfa.ir › اخبار داغ
۳ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تضییع حقوق از ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر ...

آخرین اخبار روز: آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان

www.bwinnerharbor.com/
پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر · نقوی حسینی: حمایت های مقامات فرانسوی از داعش دامان خودشان را ... علیرضا حقیقی به پرسپولیسی ها پناه برد؟

تازه های روز

www.top.2sib.in/
وی اضافه کرد: در ادامه متهم با به دست آوردن شماره تلفن همراه این زن متوجه می‌شود وی از شبکه اجتماعی «واتس ..... پاسخژنرال‌های ایرانیبه لفاظیاشتون کارتر” + تصاویر.

دیوار نیوز - داغ ترین اخبار و رویدادهای ۲۴ ساعت گذشته ...

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=داغ-ترین...و...-/-یکشنبه...
۳ ساعت پیش - طبق روال گذشته یارانه نقدی هر ماه بیست و یکم به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد .... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

ccz.ir | جدیدترین مطالب فارسی

ccz.ir/
پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر ... ما به نژادبرتر معتقدیم ... کشف معمای تازه‌ترین تصویر منتشر شده از جسد یک زن در شبکه‌های اجتماعی یک ...

مقاله ای کامل در مورد افسردگی و رابطه آن با خیانت به همسر - ...

irctr.ir/intpage.php?p=marr/1444790813l705x
مقاله ای کامل در مورد افسردگی و رابطه آن با خیانت به همسر خیانت به همسر،افسردگی و ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر - 9دقیقه قبل · استاد ...

ظریف: بیشتر وزرای خارجه ۱+۵ سند بازطراحی اراک را امضا کردند

www.bir14.ir/2015/11/ظریف-بیشتر-وزرای-خارجه-15-سند-بازطراحی-ا/
۲ ساعت پیش - وی در پاسخ به این سوال که آیا سند اجرای تعهدات برای بازطراحی راکتور اراک هفته آینده ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

گروگان دانمارکی: جان داعشی زندانیان را مجبور به رقص تانگو ...

www.noorsan.com › آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عراق، سوریه و … هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری .... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر. آبان ۲۴ ...

اندازه فولیکول واضح - مجله طراحی وب

webmags.ir/اندازه-فولیکول-واضح/
چطور شد که “پنه‌لوپه کروز” راضی به همکاری با اصغر ف. ... تصادف خونین نسیان آبی و کامیون +تصاویر .... پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی اشتون کارتر + تصاویر.

ندای ایرانیان

irneda.ir/
سفر دکتر خرازی و اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به استان زنجان · دکتر صادق خرازی: رئیس ..... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

نشست سوریه در وین پایان یافت — ایران وب لینک - IWL.IR

iwl.ir/political/85493/نشست-سوریه-در-وین-پایان-یافت/
۳ ساعت پیش - ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر · نعیمی‌رز: پیگیری سیاست های ضد ایرانی از سوی آل‌سعود راه به جایی نخواهد برد ...

تیتر 24

www.titr24.com/
تیتر 24- اخبار داغ ، اخبار پربازدید ، اخبار لحظه به لحظه ، اخبار سیاسی، اخبار ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر باشگاه خبرنگاران 10 ...

شما و خبر - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

www.shomaokhabar.com/
شما و خبر - تازه ترین، جدیدترین و اخبار لحظه به لحظه ی ورزشی، حوادث، سیاسی و اقتصادی ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر 1 دقیقه پیش.

مجلس به رفتار دولت درقبال رسانه‌ها واکنش نشان می‌دهد/ از ایجاد ...

iruni.ir/news/18683
۲ ساعت پیش - مجلس به رفتار دولت درقبال رسانه‌ها واکنش نشان می‌دهد/ از ایجاد دیکتاتوری رسانه‌ای نگرانیم ... پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی وزیر دفعا امریکا. پاسخ ژنرال‌های ایرانی به لفاظی وزیر دفعا امریکا باشگاه خبرنگاران/ "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا اخیرا اظهاراتی ضد .... (تصاویر) شکست آلمان در پاریس زیر سایه انفجار.

سیاسی - جدیدترین خبرهای ایران و جهان در فالگوش

falgush.ir/c1/سیاسی
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز ۹۴/۰۸/۲۴ در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود. ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

Khabarpars: Home

www.khabarpars.ir/
لاریجانی: باید در مسائل اقتصادی به تولید ملی توجه ویژه شود/ تاکید بر تلاش در جهت رشد تولید ملی ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

ظریف وارد وین شد | اخبار جوان - Akhbarejavan.ir

akhbarejavan.ir/fa/news/342070/ظریف-وارد-وین-شد/
۱۷ ساعت پیش - وزیر خارجه ایران به منظور شرکت در نشست حل بحران سوریه وارد وین شد. ... آخرین اخبار. پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

سیاسی - جهانگیری وقوع حادثه تروریستی در بیروت را به ...

jazzservices.net/.../جهانگیری_وقوع_حادثه_تروریستی_در_بیروت_را_به...
۲۰ ساعت پیش - معاون اول رئیس جمهور وقوع حادثه تروریستی در بیروت را به سید حسن نصرالله تسلیت ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر.

عضویت در خبرنامه - باشگاه خبرنگاران

iranwiki.net/detail/857038/article/1
عضویت در خبرنامه آریسکار - معدن متروکه الماس در سیبری + تصاویر. عضویت در خبرنامه: ... پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر · پسری که با ...

تکست یار یار جستجوگر شما | اخبار و اطلاعات روز

textyar.com/
ابتدا نیت کنید و سپس با ذکر صلوات، به روی کتاب زیر کلیک نمایید: ..... قبل - irna · پاسخ "ژنرال‌های ایرانی" به لفاظی "اشتون کارتر" + تصاویر 4دقیقه قبل - yjc ...

ورزش بهترین فرصت برای دوری از انحرافات اجتماعی است - همدان

hamadan24.ir/.../ورزش-بهترین-فرصت-برای-دوری-از-انحرافات-اجتماعی-...
۲ روز پیش - وی بابیان اینکه روی آوردن به ورزش یعنی مقابله با انحرافات اجتماعی و دوری از پرتگاه‌های گناه، عنوان کرد: یکی از راه‌های دوری از گناه و انحرافات ...

اردبیل 24 - پایگاه خبری اردبیل

ardebil24.ir/
نیاز به ساخت مدرسه در مناطق محروم اردبیل احساس می‌شود · مجلس تصویب سه منطقه ویژه ... شیوه‌های حل اختلاف به زوجین اردبیلی آموزش داده شود · تمامی دانش‌آموزان اردبیلی در ...

ابر کلید واژه‌ها - پایگاه خبری شیراز

shiraz24.ir/shiraz/keys
شیراز ۲۴ - ابر کلید واژه‌ها. گروه وبسایت‌های ایران ۲۴ · اخبار شیراز · نیازمندیهای شیراز · راهنمـا · پشتیبانی · تعرفه · قوانین · عضویت · پورتال مدیریت آگهی. به‌روز شده: ...

قیمت سنگ گارنت سبز به قیراط - کرمان ۲۴

kerman24.ir/?s=قیمت+سنگ+گارنت+سبز+به+قیراط
قیمت سنگ گارنت سبز به قیراط، فروش گارنت سبز...فروش گارنت دانه بندی شده...فروش گارنت (garnet...فروش خاک نسوز...فروش گارنت جهت مصارف سند بلاست و ...

قیمت ماشین سنگین - ۱ - مازندران ۲۴

mazandaran24.ir/?s=قیمت-ماشین-سنگین&bpaged=10
ارائه مشاوره تخصصی و حرفه ای در پروژه ای خاکبرداری در طرح های خاکبرداری متری تنی با احتساب درصد تورم و تعدیلات تبدیل متر نقشه برداری به سرو. جابر سهرابی، ...

فروش ماکسیما مشکی 88 اتوماتیک | مازندران ۲۴

mazandaran24.ir/automotive/فروش-ماکسیما-مشکی-88-اتوماتیک-93424
۳۰ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ماکسیما مشکی(سناتوری) ۱۳۸۸- بدون تصادف و رنگ شدگی و خط و خش به شرط- بیمه ۹۲/۳/۱-کارکرد ۷۸۰۰۰ – لا ستیک ۸۵٪ -. مشخصات آگهی. آگهی‌دهنده:.

مازندران - 1391 آوریل - سامانه خبری مازندران

mazandaran24.ir/mazandaran/date/1391/04
ساری- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح و واگذاری پنج هزار واحد مسکن مهر در شهرستان آمل به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد. 'سیدعلی اسد'روز شنبه در جلسه شورای ...

زنجان رتبه خوبی در گازرسانی به روستاها ندارد - زنجان ۲۴

zanjan24.ir/zanjan/.../زنجان-رتبه-خوبی-در-گازرسانی-به-روستاها-ندارد
۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زنجان ؛خبرگزاری مهر: استاندار زنجان به گازرسانی به روستاهای با جمعیت 20 خانوار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها 50 درصد ...

۲۱ ایستگاه سلامت صلواتی در استان بوشهر برپا شد‌

boshehr24.ir/.../۲۱-ایستگاه-سلامت-صلواتی-در-استان-بوشهر-برپا-شد‌
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم شعبان زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر درماه مبارک رمضان ...

1390 ژوئن - پایگاه خبری خراسان - مشهد

khorasan24.ir/mashhad/date/1390/06
... حال محیط بان خوافی مصدوم در درگیری با قاچاقچیان رو به بهبود است · حمایت از فرهنگ ... عدم ماندگاری سبک های جدید شعر در کشور به دلیل نبود خلاقیت است · ایران در ...

کارفرمایان باید ملزم به واریز مستقیم حقوق کارگران شوند - مشهد

khorasan24.ir/.../کارفرمایان-باید-ملزم-به-واریز-مستقیم-حقوق-کارگرا...
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پورموسی افزود: درخواستی مبنی بر تشکیل یک نشست سه جانبه برای بررسی این موضوع به مجلس شورای اسلامی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ...

قیمت موسیر - لرستان ۲۴

lorestan24.ir/?s=قیمت-موسیر
... و فروش موسیر تر و خشک. خرید و فروش موسیر تر و خشک-ارسال به سراسر کشور با قیمت توافقی[به‌روز رسانی: ١١ اردیبهشت ٩٣]. داود رحمانی ، لرستان، ۰۹۱۶۷۱۹۸۰۰۵ ...

ادرس تیپ ۱۲۱ تکاور فرونده - آذر ۲۴ - تبریز

azar24.ir/tabriz/?s=ادرس-تیپ-۱۲۱-تکاور-فرونده
... مقاومت مهمترین گام برای پیروزی...بهترین اقدام در برخورد با حادثه دیدگان سوانح رانندگی...کشور با چهره تازه ای از تهدیدات مواجه است/تبدیل تهدیدات به جنگ نیابتی...